KURUMSAL / GÜRBAŞLAR GRUP

BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ

http://mths.ttr.com.tr/firmabilgileri.aspx?mersis=0440003734100017

Bağımsız Denetime tabi olma şartlarını taşıyan şirketimiz Gürbaşlar Otomotiv A.Ş. için kanuni bir zorunluluk olan MTHS hizmeti, web sitesimizde ekteki döküman ekleri ile birlikte mevcuttur.

Devamını Göster Daha Az Göster

BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ

Müsiad Fuarı 2023

2023 yılının en büyük ve önemli fuarlarından birisi olan Müsiad Fuarına katıldık.

Çok kıymetli katılımcılar ile yapılan Türkiye'nin en büyük organizasyonlarından olan Müsiad EXPO 2023 Fuarına büyük bir stand ile katılım sağladık.

Sayın Cumhurbaşkanımız, maliye bakanı ve devlet büyüklerimizim de katıldığı organizasyonda olmanın mutluluğu içindeyiz.

Devamını Göster Daha Az Göster

Müsiad Fuarı 2023

ÇEVRE POLİTİKAMIZ

Biz doğal kaynaklarımızın yaşamın sürdürebilmesi için olmazsa olmaz değerli bir hazine olduğunun bilinci ile hareket ediyor ve bize emanet olarak verilen bu hazineyi gelecek yeni nesillere en iyi şekilde korunmuş olarak teslim etmemiz

İlgili çevre ve enerji mevzuatı gereklerini yerine getirmek,

Çevre ve enerji yönetim sistemlerini sürekli geliştirmek,

Atıkları minimuma indirmek, kirliliği kaynağında önlemek, enerjiyi verimli kullanmak ve faaliyetlerimizin çevre üzerindeki olumsuz etkilerini azaltmak,

Çevreyi korumak ve bu prensibi tüm işyerlerimize yaymak, çalışanlarımızı bilinçlendirmek

Çevre ile ilgili acil durumları belirlemek ve bunları azaltmak,

Çalışanlara çevre bilinci ve enerjinin verimli kullanımı ile ilgili bilinçlendirerek onları geliştirmek,

Çevreye olan etkilerimizin azaltılması ve enerjinin verimli kullanılması için gerekli insan kaynağı ve teknolojiyi sağlamak için çalışıyoruz.

Bu doğrultuda başlıca amaç ve hedeflerimiz ise;

Hava ve su kirliliğini, sızıntıları ve gürültüyü mümkün olduğu kadar azaltmak ve önlemek,

Ambalaj atıklarını geri dönüşüm kutularına atarak geri dönüşümlerini sağlamak,

Enerji ve malzemenin verimli kullanılmasını sağlamak ve enerji sarfiyatımızı kontrol ederek sürekli kendimizi geliştirmektir.

Ford Yetkili Satıcısı ve Ford Yetkili Servisi olarak hizmet vermekte olan Gürbaşlar Otomotiv San. ve Tic. A.Ş.’nın tüm faaliyetlerini kapsayan bu çevre politikası tarafımızdan taahhüt edilmiş ve uygulanan bu politika tüm çalışanlarımıza duyurulmuştur.

Devamını Göster Daha Az Göster

ÇEVRE POLİTİKAMIZ

YATIRIMCI İLİŞKİLERİ
Yatırımcı İlişkileri
 
Şirket Unvanı : GÜRBAŞLAR OTOMOTİV SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ
Adres : Tem Otoyolu Kavacık Kavşağı Ford Plaza 
Rüzgarlıbahçe - Beykoz / İstanbul
Ticaret Sicil Numarası : 178474
Mersis Numarası : 0440003734100017
Vergi Dairesi : ANADOLU KURUMLAR VERGİ DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜ
Vergi Numarası : 4400037341
Telefon : 0216 413 72 00
Faks : 0216 413 63 20
Web adresi : www.gurbaslar.com.tr

Sermaye    
Taahhüt Edilen Sermaye :  
Ödenen Sermaye : 22.000.000 TL
Yönetim Kurulu
 
Yönetin Kurulu Başkanı : ADNAN BAŞDEMİR
Başkan Yardımcısı : MUSTAFA BAŞDEMİR

Yönetim Kurulu Üyesi : ÖZKAN BAŞDEMİR
Yönetim Kurulu Üyesi   : M.SELİM BAŞDEMİR
 
Denetçi : METROPOL BAĞIMSIZ DENETİM ANONİM ŞİRKETİ                                         
Adres : ALİ RIZA GÜRCAN CAD ÇIRPICI SOK MERİDYEN İŞ MRK. NO1 KAT4 DAİRE 428/B MERTER/İSTANBUL       
Devamını Göster Daha Az Göster

YATIRIMCI İLİŞKİLERİ

HAKKIMIZDA

43 yılı aşkın bir süredir Türkiye’nin öncü otomotiv bayileri arasında yer alan Gürbaşlar Otomotiv, Anadoluhisarı’ndaki merkezinde Ford marka araçların satışını yapmakta, servis ve yedek parça hizmeti vermekte, ayrıca ikinci el otomobil satışı da yapmaktadır.
Ford ağının en önemli iş ortaklarından biri olan şirket, toplam Ford araç satışlarında önemli bir paya sahiptir.
Şirketimiz her geçen gün teknolojik alt yapısını, iş bilgi ve birikimini, şirket içi eğitimlerini artırarak devam ettirmektedir.
Gürbaşlar Otomotiv 43 yıldır, sizlerle aynı yolda...

HAKKIMIZDA

MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKASI

Türkiye’nin öncü Otomotiv sanayi şirketi olan Ford Otosan’ın 50 yılı aşan deneyimiyle müşteri için güvenilir ve müşteri odaklı çözüm ortamı sunma taahhüdü referans alınarak müşterilerine çözüm ortağı olmayı taahhüt eder.

Müşteri mutluğu, Müşteri güveni ile müşterilerimizle ilişkilerimizin sürekliliği “1” numaralı hedefimizdir.

Müşteri talep, beklenti, önerileri ve soruları açık, şeffaf, hızlı ve müşteri menfaati ön planda tutularak değerlendirilecektir. Bütün bu gereksinimleri karşılamak üzere 7 gün 24 saat, 444 36 73 numaralı Ford çağrı merkezi, http://www.ford.com.tr/iletişim ve http://www.gurbaslar.com.tr/Iletisim

Müşteri başvurularının değerlendirme süreci ücretsizdir.

Müşteri başvuruları şirket politikaları ve yasal sorumluluk çerçevesinde değerlendirilmekte, uygulanabilir ve etkin çözümler sunulmaktadır.

Müşteri Bilgileri gizliliği KVKK referans alınarak müşteri başvurusu haricine kullanılmayacaktır.

Müşteri talep, beklenti, önerileri, soruları tüm süreçlerimizde sürekli iyileştirme, geliştirme, risk, fırsat ve tehdit gibi iyileştirme faaliyetlerinde değerlendirilmektedir.

Devamını Göster Daha Az Göster

MÜŞTERİ MEMNUNİYET POLİTİKASI

KALİTE VE GİZLİLİK POLİTİKASI

İnsanımızın yaşam standardını yükselten ve hayatı kolaylaştıran otomotiv sektöründe faaliyet göstermeyi, insanlığa hizmet yönünden anlamlı ve değerli buluyoruz.

Toplam Kalite Bilincini bir çalışma felsefesi olarak benimsiyor ve bir dünya şirketi olan Ford Otosan?la çalışmayı bunun en belirgin göstergesi olarak kabul ediyoruz.

Motivasyonumuzun kaynağı, müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentilerinin optimum şekilde karşılanmasıdır. Müşteriyle karşılıklı güven esasına dayalı uzun süreli bir birliktelik ise öncelikli hedefimizdir.

Şeffaflık,dürüstlük ve güven satış politikamızın vazgeçilmez esaslarıdır.

Satış sonrası hizmette Bir defada işi doğru yapmak ilkemizdir. Ehil ve eğitimli teknisyenlerle orijinal parçaları kullanarak, güvenli bir bakım yapmak kalite anlayışımızın gereğidir.

Kalite sistemini özümsemiş, gelişim ve değişime açık, sürekli iyileştiren bir anlayışa sahip eğitimli insan kaynağımız, en değerli varlığımızdır.

Şirketimiz, Beklentilerinizin bir adım ilerisi sloganıyla otomotiv sektöründeki değişim ve gelişmeleri anında izleyerek uygulamak ve bu değişime katkı sağlamak dinamizmine daima sahiptir.

Kalite Yönetim Sistemini benimseyip sürekli iyileştirmeyi şirketimiz taahhüt etmektedir.

 

Gizlilik Politikalarımız

Gizlilik Politikası

Bu web sitesini ziyaret etmeniz ve bu site vasıtasıyla sunduğumuz hizmetlerden yararlanmanız sırasında size ve talep ettiğiniz hizmetlere ilişkin olarak elde ettiğimiz bilgilerin ne şekilde kullanılacağı ve korunacağı işbu 'Gizlilik Politikası”nda belirtilen şartlara tabidir. Bu web sitesini ziyaret etmekle ve bu site vasıtasıyla sunduğumuz hizmetlerden yararlanmayı talep etmekle işbu 'Gizlilik Politikası'nda belirtilen şartları kabul etmektesiniz.

 1. Bilgilerin Kullanılması ve Korunması

Üyelerimizle ilgili olarak elde ettiğimiz bilgiler, kendi ticari sırlarımıza gösterdiğimiz özen derecesinde gizli olarak korunmaktadır. Bu bilgilere ancak üyemizin talep ettiği hizmeti yerine getirmek amacıyla ve hizmetin gerektirdiği ölçüde şirketimiz personeli ve grup şirketlerimizin personeli tarafından ulaşılabilmektedir.

Gürbaşlar Grup’tan gönderilen e-postaların alt kısmında bulunan “Bültenlerini almak istemiyorsanız tıklayın.” linkine tıklayarak, 0216 4137200 numaralı telefonumuzu arayarak e-posta gönderim listesinden kolayca çıkabilir, zaman zaman hizmetlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi vermek amacı ile gönderdiğimiz SMS’leri almak istemediğinizi iletebilirsiniz.

 2. Bilgi Kaynakları

Sizinle ilgili olarak elde ettiğimiz bilgiler size en uygun hizmeti sunmamızı ve bu hizmetlerin kalitesini sürekli olarak artırmayı temin etmeye yöneliktir. Bu bilgiler aşağıda belirtilen üç şekilde temin edilmektedir.

 a. Sizin Tarafınızdan Sağlanan Bilgiler

Sizin web sitemizi kullanarak veya e-posta, faks gibi diğer yollarla bize sağladığınız bilgiler tarafımızdan alınmakta ve kaydedilmektedir. Bu yolla elde edilen bilgiler tamamen özgür iradenizle tarafımıza sağladığınız bilgilerdir. Bu bilgileri bize verip vermemekte serbestsiniz ancak size daha çabuk, doğru, etkili ve kaliteli hizmet sunabilmemiz için web sitemizde sizden talep edilen bilgilerin tamamını vermenizi öneriyoruz. Ayrıca talep ettiğiniz hizmetin gerektirdiği zorunlu bilgileri vermemeniz durumunda talebinizin yerine getirilmesinin mümkün olamayacağı tarafınızdan dikkate alınmalıdır. Verdiğiniz bilgilerin doğru ve eksiksiz olması sizin sorumluluğunuzdadır. Yanlış, yanıltıcı veya eksik bilgi vermeyiniz. Yanlış, yanıltıcı veya eksik bilgi verilmesi veya beyanlarda bulunulması, talep ettiğiniz sigortanın geçerliliğini, bizim ve/veya sigorta şirketinin size ve/veya sigortalıya karşı olan sorumluluklarını ve poliçeye dayalı sigorta tazminatı talep haklarını etkileyebilir. Böyle bir durumda Gürbaşlar Grup hiç bir sorumluluk kabul etmez. Yanlış, yanıltıcı veya eksik bilgi vermeniz nedeniyle Gürbaşlar Grubun bir zarara uğradığı takdirde bu zararı tazmin yükümlülüğü tarafınıza aittir.

 b. Otomatik Olarak Sağlanan Bilgiler

Web sitemizi ziyaretiniz sırasında bilgisayarlar ve işletim sistemlerimizin sizi otomatik olarak tanımasına yarayan ve 'cookies' olarak adlandırılan tanımlama sistemi yoluyla daha önce sitemize yaptığınız ziyaretlerde ve aldığınız hizmetlerde elde edilen bilgilerdir. Bilgisayarınızın 'yardım' menüsünde bu özelliği kısıtlamak veya tamamen etkisiz hale getirmek için ne yapmanız gerektiğini bulabilirsiniz. Ancak, bu şekilde elde ettiğimiz bilgiler size vereceğimiz hizmetin daha çabuk ve kaliteli olmasında kullanılacağından bu özelliği açık bırakmanızı öneririz.

 c. Diğer Kaynaklardan Sağlanan Bilgiler

Sigorta poliçelerinizin zamanında yenilenmesi, araçlarınızın bakımlarının hatırlatılması ve adres, telefon numarası gibi bilgilerinizin güncel tutulması gibi amaçlarla sigorta yaptırdığınız sigorta şirketlerinden, bakım yaptırdığınız servislerden TRAMER ve ticaret sicili gibi kaynaklardan elde edilen bilgilerdir.

 3. Diğer Kullanım Şartları

Burada belirtilen şartların dışında web sitemizi ziyaret eden ve/veya hizmet talebinde bulunan herkes 'Kullanıcı Sözleşmesi' bölümünde belirtilen hükümleri de okumuş ve içeriğini aynen kabul etmiş sayılır.

'Gizlilik Politikası' ve 'Kullanıcı Sözleşmesi' bölümlerindeki hükümler ve bu hükümlerde Gürbaşlar Grup tarafından zaman zaman yapılan değişiklikler, Gürbaşlar Grup ile sizin aranızda kurulan hukuki ilişkinin tamamını oluşturur ve tarafları bağlar. Aksi yazılı olarak ayrıca kararlaştırılmadıkça Gürbaşlar Gruba ya da bağlı olduğu şirketlere karşı bu hükümlere aykırı hiç bir talepte bulunulamaz ve hak ileri sürülemez.

Devamını Göster Daha Az Göster

KALİTE VE GİZLİLİK POLİTİKASI

KVKK METNİ

Aydinlatma Metni

GÜRBASLAR OTOMOTIV KISISEL VERILERIN KORUNMASI VE ISLENMESI POLITIKASI

VERSIYON 01 - ARALIK 2019

1. GIRIS

1.1. Politikanin Amaci ve Kapsami 6698 sayili Kisisel Verilerin Korunmasi Kanunu (“Kanun”) uyarinca olusturulan isbu Gürbaslar Otomotiv Kisisel Verilerin Korunmasi ve Islenmesi Politikasi (“Politika”), Sirketimiz tarafindan Kanun’a uyumlulugunun saglanmasini kapsaminda belirlenen usul ve esaslari kapsamaktadir. Sirketimiz kisisel verilerin korunmasi ve islenmesinde Kanun kapsaminda belirlenen ilke ve esaslari benimsemistir. Isbu Politika ile çalisan adayi, ürün veya hizmet alicisi, potansiyel ürün veya hizmet alicisi, tedarikçi çalisani ve yetkilileri, ziyaretçiler ve Sirketimiz tarafindan verisi islenen üçüncü kisilerin verilerinin islenmesine iliskin hususlar düzenlenmektedir. Politikada kullanilan terimlere iliskin tanimlar EK-1’de bulunmaktadir.

 

1.2. Yürürlük ve Degisiklik Politika, Sirket tarafindan yürütülen Kisisel Verilerin Korunmasi Uyum Projesi kapsaminda yürürlüge girmistir. Sirket, yasal düzenlemelere paralel olarak Politika’ da degisiklik yapma hakkini sakli tutar.

2. SIRKETIMIZIN YÜRÜTTÜGÜ KISISEL VERI ISLEME FAALIYETLERINE YÖNELIK VERI SAHIPLERI, VERI ISLEME AMAÇLARI VE VERI KATEGORILERI

2.1. Veri Sahipleri

Politika kapsamindaki veri sahipleri, Sirket tarafindan kisisel verileri islenmekte olan Sirket çalisanlari disindaki tüm gerçek kisilerdir. Bu çerçevede genel olarak veri sahibi kategorileri asagidaki sekildedir: VERI SAHIBI KATEGORILERI

1. Çalisan Adayi: Sirket’e CV göndererek veya baska yöntemlerle is basvurusu yapan gerçek kisiler

2. Çalisan Aile: Sirkette çalisanlarinin aile bireyleri

3. Hissedar: Sirket'in hissedari/ ortagi gerçek kisiler

4. Ürün veya Hizmet Alan Kisi: Sirket müsterisi, gerçek kisi müsteri, müsteri çalisani, müsteri temsilcisi.

5. Potansiyel Ürün veya Hizmet Alan Kisi: Sirket müsterisi olmaya aday sirketi, yetkili ve çalisanlarini ve gerçek kisi müsteri adaylarini.

6. Stajyer: Sirkette yasal olarak staj yapan çalisanlari

7. Tedarikçi Çalisani: Sirketin ürün veya hizmet aldigi sirketlerin çalisanlari.

8. Tedarikçi Yetkilisi: Sirketin ürün veya hizmet aldigi sirketlerin yetkilileri.

9. Üçüncü Kisi: ISG Uzmani, Denetçi, Danisman, Burslu Ögrenci, Mülk Sahibi

10. Ziyaretçi: Sirket binasina giris yapan üçüncü kisiler

Veri sahibi kategorileri genel bilgi paylasimi amaciyla belirtilmistir. Veri sahibinin, bu kategorilerden herhangi birinin kapsamina girmemesi, Kanun’da belirtildigi sekilde veri sahibi niteligini ortadan kaldirmamaktadir.

2.2. Kisisel Veri Isleme Amaçlari Sirket tarafindan kisisel verileriniz ve özel nitelikli kisisel verileriniz, Kanun’da ve ilgili mevzuatta yer alan kisisel veri isleme sartlarina uygun olarak asagidaki amaçlarla islenebilmektedir:

• Acil durum yönetimi süreçlerinin yürütülmesi

• Bilgi güvenligi süreçlerinin yürütülmesi

• Çalisan adayi / stajyer / ögrenci seçme ve yerlestirme süreçlerinin yürütülmesi

• Çalisan adaylarinin basvuru süreçlerinin yürütülmesi

• Çalisanlar için is akdi ve mevzuattan kaynakli yükümlülüklerin yerine getirilmesi

• Çalisanlar için yan haklar ve menfaatleri süreçlerinin yürütülmesi

• Erisim yetkilerinin yürütülmesi

• Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi

• Finans ve muhasebe islerinin yürütülmesi

• Fiziksel mekan güvenliginin temini

• Hukuk islerinin takibi ve yürütülmesi

• Iletisim faaliyetlerinin yürütülmesi

• Insan kaynaklari süreçlerinin planlanmasi

• Is sagligi / güvenligi faaliyetlerinin yürütülmesi

• Is sürekliliginin saglanmasi faaliyetlerinin yürütülmesi

• Mal / hizmet satin alim süreçlerinin yürütülmesi

• Mal / hizmet satis sonrasi destek hizmetlerinin yürütülmesi

• Mal / hizmet satis süreçlerinin yürütülmesi

• Mal / hizmet üretim ve operasyon süreçlerinin yürütülmesi

• Müsteri iliskileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi

• Müsteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi

• Pazarlama analiz çalismalarinin yürütülmesi

• Reklam / kampanya / promosyon süreçlerinin yürütülmesi

• Saklama ve arsiv faaliyetlerinin yürütülmesi

• Sosyal sorumluluk ve sivil toplum aktivitelerinin yürütülmesi

• Sözlesme süreçlerinin yürütülmesi

• Tasinir mal ve kaynaklarin güvenliginin temini

• Tedarik zinciri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi

• Ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi

• Veri sorumlusu operasyonlarinin güvenliginin temini

• Yetkili kisi, kurum ve kuruluslara bilgi verilmesi

• Yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi

• Ziyaretçi kayitlarinin olusturulmasi ve takibi

2.3. Kisisel Veri Kategorileri

Sirket tarafindan asagida kategorize edilmis kisisel verileriniz, Kanun’da ve ilgili mevzuatta yer alan kisisel veri isleme sartlarina uygun olarak islenmektedir:

KISISEL VERI KATEGORIZASYONU

KISISEL VERI KATEGORIZASYONU AÇIKLAMA

Kimlik Bilgisi Ehliyet, nüfus cüzdani, ikametgâh, pasaport, avukatlik kimligi, evlilik cüzdani gibi dokümanlarda yer alan kisinin kimligine dair Ad soyad, Anne - baba adi, Anne kizlik soyadi, Dogum tarihi, Dogum yeri, Medeni hali, Nüfus cüzdani seri sira no, TC kimlik no, plaka Iletisim Bilgisi Telefon numarasi, adres, e-posta gibi veri sahibiyle iletisim kurulmasina yönelik bilgiler Özlük Bilgisi Çalisanlarin özlük haklarinin olusmasina temel olan kisisel veriler (kanunen ve isyeri politikalari geregi özlük dosyasina girmesi gereken her türlü bilgi ve belge) Bordro bilgileri, Disiplin sorusturmasi, Ise giris belgesi kayitlari, Mal bildirimi bilgileri, Özgeçmis bilgileri, beden, Performans degerlendirme raporlari v.b. Müsteri Islem Bilgisi Ticari faaliyetlerimiz ve bu çerçevede is birimlerimizin yürüttügü operasyonlar neticesinde ilgili kisi hakkinda elde edilen ve üretilen bilgiler Fiziksel Mekân Güvenligi Fiziksel mekâna giriste, fiziksel mekânin içerisinde kalis sirasinda alinan kamera kayitlari Islem Güvenligi Bilgisi Ticari faaliyetlerimizi yürütürken teknik, idari, hukuki ve ticari güvenligimizi saglamamiz için islenen kisisel verileriniz Finansal Bilgi Sirketimizin kisisel veri sahibi ile kurmus oldugu hukuki iliskinin tipine göre yaratilan her türlü finansal sonucu gösteren bilgi, belge ve kayitlara iliskin islenen kisisel veriler, banka hesap bilgileri Mesleki Deneyim Bilgisi Geçmis mesleki tecrübelerine iliskin veriler Saglik Bilgileri Kimligi belirli veya belirlenebilir gerçek kisiye iliskin her türlü saglik bilgisi. Görsel ve Isitsel Kayitlar Çalisanlarimiza ait kisisel veri sahibi ile iliskilendirilen her türlü görsel ve isitsel kayitlar ( Örnegin, fotograf, kamera kaydi, ses kaydi vb. ) Ceza Mahkûmiyeti ve Güvenlik Tedbirleri Çalisanlarimiza ait adli sicil kaydi bilgileri Özel Nitelikli Veri Kisilerin irki, etnik kökeni, siyasi düsüncesi, felsefi inanci, dini, mezhebi veya diger inançlari, kilik ve kiyafeti, dernek, vakif ya da sendika üyeligi, sagligi, cinsel hayati, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri özel nitelikli kisisel veridir. Çalisanlara iliskin saglik bilgisi, adli sicil kaydi bu kapsamdadir. Aile Bireyleri ve Yakin Bilgisi Sirketin ve veri sahibinin hukuki menfaatlerini korumak amaciyla islenen kisisel veri sahibinin aile bireyleri ve yakinlari hakkindaki bilgiler Olay Bilgisi Çalisanlarin ve müsterilerin yasadigi kazalara iliskin bilgi ve belgeler Hukuki Islem Bordro bilgileri, Disiplin sorusturmasi, Ise giris belgesi kayitlari, Mal bildirimi bilgileri, Özgeçmis bilgileri, Performans degerlendirme raporlari, Sigorta Bilgileri, Ise giris-çikis kontrol bilgileri, beden ölçüleri Pazarlama Bilgisi Müsteri adaylarina ürün ve hizmetlerin pazarlanmasi amaciyla yapilan iletisimler kapsaminda islenen veriler

3. KISISEL VERILERIN ISLENMESINE ILISKIN ILKELER VE SARTLAR

3.1. Kisisel Verilerin Islenmesine Iliskin Ilkeler Sirket tarafindan kisisel verileriniz, Kanun’un 4. maddesinde yer alan kisisel veri isleme ilkelerine uygun olarak islenmektedir. Bu ilkelere her bir kisisel veri isleme faaliyeti açisindan uyulmasi zorunludur:

• Kisisel verilerin hukuka ve dürüstlük kurallarina uygun olarak islenmesi; Sirket, kisisel verilerinizin islenmesinde kanunlara, ikincil düzenlemelere ve hukukun genel ilkelerine uygun olarak hareket eder; kisisel verileri islenme amaci ile sinirli olarak islemeye ve veri sahiplerinin makul beklentilerini dikkate almaya önem verir.

• Kisisel verilerin dogru ve güncel olmasi; Sirket tarafindan islenen kisisel verilerinizin güncel olup olmadigina, buna iliskin kontrollerin yapilmasina dikkat edilir. Veri sahiplerine bu kapsamda dogru ve güncel olmayan verilerinin düzeltilmesini veya silinmesini isteme hakki taninir.

• Kisisel verilerin belirli, açik ve mesru amaçlar için islenmesi; Sirket, her bir kisisel veri isleme faaliyetinden önce veri isleme amaçlarini tespit eder ve bu amaçlarin hukuka aykiri olmamasina dikkat eder.

• Kisisel verilerin islendigi amaçla baglantili, sinirli ve ölçülü olmasi; Sirket tarafindan veri isleme faaliyeti toplama amacini gerçeklestirme için gerekli olan kisisel verilerle sinirlandirilmakta ve bu amaçla iliskili olmayan kisisel verilerin islenmemesi için gerekli adimlar atilmaktadir.

• Kisisel verilerin mevzuatin ya da isleme amaçlarinin gerektirdigi süre kadar saklanmasi; Sirket tarafindan kisisel veri isleme amacinin ortadan kalkmasindan sonra ya da mevzuatta öngörülen sürenin dolmasi ile birlikte kisisel veriler silinmekte, yok edilmekte veya anonimlestirilmektedir.

3.2. Kisisel Verilerin Islenmesine Iliskin Sartlar Sirket tarafindan kisisel verileriniz, Kanun’un 5. maddesinde yer alan kisisel veri isleme sartlarindan en az birinin varligi halinde islenmektedir. Söz konusu sartlara iliskin açiklamalar asagida yer almaktadir:

• Kisisel veri sahibinin açik rizasinin olmasi diger veri isleme sartlarinin var olmadigi durumlarda, 3.1. baslik altinda yer verilen genel ilkelere uygun olarak, Sirket tarafindan veri sahibinin kisisel verileri, veri sahibinin özgür iradesi ile kisisel veri isleme faaliyetine iliskin yeterli bilgi sahibi olarak, tereddüde yer birakmayacak sekilde ve sadece o islemle sinirli olarak onay vermesi halinde islenebilmektedir.

• Kisisel veri isleme faaliyetinin kanunlarda açikça öngörülmesi halinde Sirket tarafindan kisisel veriler, veri sahibinin açik rizasi olmadan islenebilecektir. Bu durumda Sirket, ilgili hukuki düzenleme çerçevesinde kisisel verileri isleyecektir.

• Fiili imkânsizlik nedeniyle veri sahibinin açik rizasinin elde edilememesi ve kisisel veri islemenin zorunlu olmasi halinde, Sirket tarafindan rizasini açiklayamayacak durumda olan veya rizasina geçerlilik taninamayacak olan veri sahibine ait kisisel veriler, veri sahibinin veya üçüncü bir kisinin hayati veya beden bütünlügünü korumak adina kisisel veri islemenin zorunlu olmasi durumunda islenecektir.

• Kisisel veri isleme faaliyetinin bir sözlesmenin kurulmasi veya ifasiyla dogrudan dogruya ilgili olmasi durumunda, veri sahibi ile Sirket arasinda kurulan veya halihazirda imzalanmis olan sözlesmenin taraflarina ait kisisel verilerin islenmesi gerekli ise kisisel veri isleme faaliyeti gerçeklestirilecektir.

• Veri sorumlusu hukuki yükümlülügünü yerine getirme için kisisel veri isleme faaliyeti yürütülmesinin zorunlu olmasi durumunda Sirket, yürürlükteki mevzuat kapsaminda öngörülen hukuki yükümlülüklerini yerine getirme amaciyla kisisel verileri islemektedir.

• Veri sahibinin kisisel verilerini alenilestirmis olmasi, veri sahibi tarafindan herhangi bir sekilde kamuoyuna açiklanmis, alenilestirilme sonucu herkesin bilgisine açilmis olan kisisel veriler alenilestirme amaci ile sinirli olarak Sirket tarafindan veri sahiplerinin açik rizasi olmasa da islenebilecektir.

• Bir hakkin tesisi, kullanilmasi veya korunmasi için kisisel veri islemenin zorunlu olmasi durumunda, Sirket zorunluluk kapsaminda veri sahiplerinin açik rizasi olmaksizin veri sahibinin kisisel verilerini isleyebilecektir.

• Veri sahibinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydiyla, veri sorumlusunun mesru menfaatleri için veri islemenin zorunlu olmasi halinde, Sirket ile veri sahibinin menfaat dengesinin gözetilmesi sartiyla Sirket tarafindan kisisel veriler islenebilecektir. Bu kapsamda, mesru menfaate dayanarak verilerin islenmesinde Sirket öncelikle isleme faaliyeti sonucunda elde edecegi mesru menfaati belirler. Kisisel verilerin islenmesinin veri sahibinin hak ve özgürlükleri üzerindeki olasi etkisini degerlendirir ve dengenin bozulmadigi kanaatindeyse isleme faaliyetini gerçeklestirir.

3.3. Özel Nitelikli Kisisel Verilerin Islenmesine Iliskin Sartlar Kanunun 6. maddesinde özel nitelikli kisisel veriler, sinirli sayida olacak sekilde belirtilmistir. Bunlar; kisilerin irki, etnik kökeni, siyasi düsüncesi, felsefi inanci, dini, mezhebi veya diger inançlari, kilik ve kiyafeti, dernek, vakif ya da sendika üyeligi, sagligi, cinsel hayati, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileridir. Sirket, özel nitelikli kisisel verileri Kisisel Verileri Koruma Kurulu tarafindan belirlenen ilave tedbirlerin alinmasini saglayarak asagidaki durumlarda isleyebilmektedir:

• Saglik ve cinsel hayat disindaki özel nitelikli kisisel verilerin islenmesi, veri sahibinin açik riza vermesi halinde veya kanunlarda açikça öngörülmesi durumunda islenebilmektedir.

• Saglik ve cinsel hayata iliskin kisisel veriler, ancak kamu sagliginin korunmasi, koruyucu hekimlik, tibbî teshis, tedavi ve bakim hizmetlerinin yürütülmesi, saglik hizmetleri ile finansmaninin planlanmasi ve yönetimi amaciyla, sir saklama yükümlülügü altinda bulunan kisiler veya yetkili kurum ve kuruluslar tarafindan veri sahibinin açik rizasi aranmaksizin islenebilmektedir.

4. KISISEL VERILERIN AKTARILMASI Sirket, Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde siralanan ve Kisisel Verileri Koruma Kurulu tarafindan belirlenmis olan ilave düzenlemelere uygun olarak; kisisel verilerin aktarilmasi sartlarinin bulunmasi durumunda kisisel verileri yurtiçinde veya yurtdisina aktarabilmektedir.

• Kisisel verilerin yurtiçinde üçüncü kisilere aktarimi, Kanun’un 5. ve 6. maddesinde yer alan ve isbu Politika’nin 3. Basligi altinda açiklanmis olan veri isleme sartlarindan en az birinin varligi halinde ve veri isleme sartlarina iliskin temel ilkelere uymak sartiyla kisisel verileriniz Sirket tarafindan aktarilabilmektedir.

• Kisisel verilerin yurtdisinda üçüncü kisilere aktarimi, kisinin açik rizasi olmadigi hallerde, Kanun’un 5. ve 6. maddesinde yer alan ve isbu Politika’nin 3. Basligi altinda açiklanmis olan veri isleme sartlarindan en az birinin varligi halinde ve veri isleme sartlarina iliskin temel ilkelere uymak sartiyla Sirket tarafindan kisisel verileriniz yurtdisina aktarilabilmektedir. Aktarimin yapilacagi ülkenin Kisisel Verileri Koruma Kurulu tarafindan ilan edilecek güvenli ülkelerden olmamasi halinde, Sirket ve ilgili ülkedeki veri sorumlusunun yeterli korumayi yazili olarak taahhüt etmesi üzerine, Kisisel Verileri Kurul’un bu isleme izin vermesi ile Kanun’un 5. ve 6. maddesinde yer alan veri isleme sartlarindan (bakiniz Politika 3. Baslik) en az birinin varligi halinde kisisel veriler yurtdisinda üçüncü taraflara aktarilabilmektedir. Kanunun genel ilkeleri ile 8. ve 9. maddelerinde yer alan veri isleme sartlari dahilinde Sirket, asagidaki tabloda kategorizasyonu yapilmis taraflara veri aktarimi gerçeklestirebilmektedir:

PAYLASILAN TARAF KATEGORIZASYONU KAPSAM Yetkili Kamu Kurumu ve Kuruluslari Hukuken Sirket’ten bilgi ve belge almaya yetkili kamu kurum ve kuruluslar Gerçek Kisiler veya Özel Hukuk Tüzel Kisileri Gerçek kisiler veya özel hukuk tüzel kisileri Tedarikçiler Taseronlar Banka Hizmet alinan kisi ve tüzel kisiler Herkese Açik Kamuya açik bilgiler Istirakler ve Bagli Ortakliklar Is ortaklari Ford Bayileri

Sirket veri aktarimini asagidaki amaçlarla ve hukuki sebeplere dayali olarak gerçeklestirmektedir;

Amaçlar

• Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

• Finans Ve Muhasebe Islerinin Yürütülmesi

• Insan Kaynaklari Süreçlerinin Planlanmasi

• Is Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi

• Is Sürekliliginin Saglanmasi Faaliyetlerinin Yürütülmesi

• Sözlesme Süreçlerinin Yürütülmesi

• Yetkili Kisi, Kurum Ve Kuruluslara Bilgi Verilmesi

Hukuki Sebepler

• Kisisel veri sahibinin açik rizasinin olmasi

• Sözlesmenin kurulmasi ve ifasi

• Veri sorumlusu hukuki yükümlülügünü yerine getirme için kisisel veri isleme faaliyeti yürütülmesinin zorunlu olmasi

• Bir hakkin tesisi, kullanilmasi veya korunmasi için kisisel veri islemenin zorunlu olmasi

• Veri sahibinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydiyla, veri sorumlusunun mesru menfaatleri için veri islemenin zorunlu olmasi

5. VERI SAHIPLERININ AYDINLATILMASI VE VERI SAHIPLERININ HAKLARI Kanunun 10. maddesine göre kisisel verilerin islenmesinden önce veya en geç kisisel verilerin islenmesi aninda, veri sahiplerinin kisisel veri islenmesine iliskin aydinlatilmalari gerekmektedir. Ilgili madde geregince veri sorumlusu sifatiyla Sirket tarafindan kisisel veri isleme faaliyetinin yürütüldügü her durumda veri sahiplerinin aydinlatilmasini saglamak üzere sirket içi gerekli yapi olusturulmustur. Bu kapsamda;

• Kisisel verilerinizin islenme amaci için lütfen Politika’nin 2.2. bölümünü inceleyiniz.

• Kisisel verilerinizin aktarildigi taraflar ve aktarim amaci için lütfen Politika’nin 4. Bölümünü inceleyiniz.

• Fiziki veya elektronik ortamlarda farkli kanallarla toplanabilen kisisel verilerinizi islenmesine iliskin sartlari incelemek için lütfen Politika’nin 3.2 ve 3.3. bölümüne bakiniz.

• Veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarinca asagidaki haklara sahip oldugunuzu belirtmek isteriz:

? Kisisel verilerinizin islenip islenmedigini ögrenme,

? Kisisel verileriniz islenmisse buna iliskin bilgi talep etme,

? Kisisel verilerinizin islenme amacini ve bunlarin amacina uygun kullanilip kullanilmadigini ögrenme,

? Yurt içinde veya yurt disinda kisisel verilerinizin aktarildigi üçüncü kisileri bilme,

? Kisisel verilerinizin eksik veya yanlis islenmis olmasi hâlinde bunlarin düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapilan islemin kisisel verilerinizin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme,

? Kanun’a ve ilgili diger kanun hükümlerine uygun olarak islenmis olmasina ragmen, islenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasi hâlinde kisisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapilan islemin kisisel verilerinizin aktarildigi üçüncü kisilere bildirilmesini isteme,

? Islenen verilerin münhasiran otomatik sistemler vasitasiyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çikmasi durumunda buna itiraz etme,

? Kisisel verilerinizin kanuna aykiri olarak islenmesi sebebiyle zarara ugramaniz hâlinde zararin giderilmesini talep etme. Sayilan haklariniza yönelik basvurularinizi, Veri Sahibi Basvuru Formu doldurarak tarafimiza iletebilirsiniz. Talebinizin niteligine göre en kisa sürede ve en geç otuz gün içinde basvurulariniz ücretsiz olarak sonuçlandirilacaktir; ancak islemin ayrica bir maliyet gerektirmesi halinde Kisisel Verileri Koruma Kurulu tarafindan belirlenecek tarifeye göre tarafinizdan ücret talep edilebilecektir. Sirket, basvurularin degerlendirilmesi sirasinda öncelikle talepte bulunan kisinin gerçek hak sahibi olup olmadigini tespit etmektedir. Bununla birlikte Sirket gerek gördügü durumlarda talebin daha iyi anlasilabilmesi için detayli ve ek bilgi isteyebilmektedir. Sirket tarafindan veri sahibi basvurularina yanitlar, yazili olarak veya elektronik ortamda veri sahiplerine bildirilmektedir. Basvurunun reddedilmesi halinde ret nedenleri gerekçeli olarak veri sahibine açiklanacaktir. Kisisel verilerin dogrudan veri sahibinden elde edilmemesi halinde; Sirket tarafindan (1) kisisel verilerin elde edilmesinden itibaren makul bir süre içerisinde, (2) kisisel verilerin veri sahipleri kisi ile iletisim amaciyla kullanilacak olmasi durumunda, ilk iletisim kurulmasi esnasinda, (3) kisisel verilerin aktarilacak olmasi halinde, en geç kisisel verilerin ilk kez aktariminin yapilacagi esnada veri sahiplerinin aydinlatilmasina iliskin faaliyetler yürütülmektedir.

6. KISISEL VERILERIN SILINMESI, YOK EDILMESI veya ANONIM HALE GETIRILMESI Kanun’un 7. maddesi geregince hukuka uygun olarak islenmis olmasina ragmen, islenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkmasi hâlinde kisisel veriler tarafindan resen veya veri sahibinin talebi üzerine Sirket, Kurum tarafindan yayimlanan rehberlere uygun olarak siler, yok eder veya anonim hâle getirir.

7. KANUN KAPSAMI VE UYGULANMASINA ILISKIN KISITLAMALAR Asagida belirtilen durumlar Kanun kapsami disindadir:

- Kisisel verilerin, üçüncü kisilere verilmemek ve veri güvenligine iliskin yu¨ku¨mlu¨lu¨klere uyulmak kaydiyla gerçek kisiler tarafindan tamamen kendisiyle veya ayni konutta yasayan aile fertleriyle ilgili faaliyetler kapsaminda islenmesi.

- Kisisel verilerin resmi istatistik ile anonim hale getirilmek suretiyle arastirma, planlama ve istatistik gibi amaçlarla islenmesi.

- Kisisel verilerin milli^ savunmayi, milli^ güvenligi, kamu güvenligini, kamu düzenini, ekonomik güvenligi, özel hayatin gizliligini veya kisilik haklarini ihlal etmemek ya da suç¸ teskil etmemek kaydiyla, sanat, tarih, edebiyat veya bilimsel amaçlarla ya da ifade o¨zgu¨rlu¨g?ü kapsaminda islenmesi.

- Kisisel verilerin milli^ savunmayi, milli^ güvenligi, kamu güvenligini, kamu düzenini veya ekonomik güvenligi saglamaya yönelik olarak kanunla görev ve yetki verilmis¸ kamu kurum ve kuruluslari tarafindan yürütülen önleyici, koruyucu ve istihbari faaliyetler kapsaminda islenmesi.

- Kisisel verilerin sorusturma, kovusturma, yargilama veya infaz islemlerine iliskin olarak yargi makamlari veya infaz mercileri tarafindan islenmesi. Asagida sayilan durumlarda Sirket tarafindan veri sahiplerine aydinlatma yapilmasi gerekmemektedir ve veri sahipleri, zararlarinin giderilmesine iliskin haklari hariç olmak üzere, Kanun’da belirtilen haklarini kullanamayacaklardir:

- Kisisel veri islemenin suç¸ islenmesinin önlenmesi veya suç¸ sorusturmasi için gerekli olmasi.

- Ilgili kisinin kendisi tarafindan alenilestirilmis¸ kisisel verilerin islenmesi.

- Kisisel veri islemenin kanunun verdigi yetkiye dayanilarak görevli ve yetkili kamu kurum ve kuruluslari ile kamu kurumu niteligindeki meslek kuruluslarinca, denetleme veya düzenleme görevlerinin yu¨ru¨tu¨lmesi ile disiplin sorusturma veya kovusturmasi için gerekli olmasi.

- Kisisel veri islemenin bütçe, vergi ve mali konulara iliskin olarak Devletin ekonomik ve mali çikarlarinin korunmasi için gerekli olmasi.

EK-1: TANIMLAR

TANIM Kisisel Veri Kimligi belirli veya belirlenebilir gerçek kisiye ait her türlü bilgidir. Özel Nitelikli Kisisel Veri Irka, etnik kökene, siyasi düsüncelere, felsefi inanca, dine, mezhebe veya diger inançlara, kilik ve kiyafete, dernek, vakif ya da sendika üyeliklerine, sagliga, cinsel hayata, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirlerine ve biyometrik verilere iliskin verileri ifade etmektedir. Veri sahibi / Ilgili Kisi Kisisel verisi islenen gerçek kisi Kisisel Verilerin Islenmesi Kisisel verilerin tamamen veya kismen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayit sisteminin parçasi olmak kaydiyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanmasi, muhafaza edilmesi, degistirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açiklanmasi, aktarilmasi, devralinmasi, elde edilebilir hâle getirilmesi, siniflandirilmasi ya da kullanilmasinin engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçeklestirilen her türlü islemdir. Açik Riza Belirli bir konuya iliskin, bilgilendirilmeye dayanan ve özgür iradeyle açiklanan riza Veri Sorumlusu Kisisel verilerin isleme amaçlarini ve vasitalarini belirleyen, veri kayit sisteminin kurulmasindan ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kisi Veri Isleyen Veri sorumlusunun verdigi yetkiye dayanarak onun adina kisisel veri isleyen gerçek ve tüzel kisi Kisisel Veri Isleme Envanteri Veri sorumlularinin is süreçlerine bagli olarak gerçeklestirmekte oldugu Sirket’in kisisel verileri isleme faaliyetlerini; kisisel verileri isleme amaçlari, veri kategorisi, aktarilan alici grubu ve veri konusu kisi grubuyla iliskilendirerek olusturdugu ve kisisel verilerin islendikleri amaçlar için gerekli olan azami süreyi, yabanci ülkelere aktarimi öngörülen kisisel verileri ve veri güvenligine iliskin alinan tedbirleri açiklayarak detaylandirdiklari envanter Kisisel Saglik Verisi Kimligi belirli veya belirlenebilir gerçek kisiye iliskin her türlü saglik bilgisi. KVK Kanunu 24 Mart 2016 tarihli ve 6698 sayili Kisisel Verilerin Korunmasi Kanunu Anayasa 2709 sayili Türkiye Cumhuriyeti Anayasasi KVK Kurulu Kisisel Verileri Koruma Kurulu KVK Kurumu Kisisel Verileri Koruma Kurumu Politika Gürbaslar Otomotiv Kisisel Verilerin Islenmesi ve Korunmasi Politikasi Sirket / Veri Sorumlusu Ali Gürbaslar Otomotiv ________________________________________

• KVK Aydinlatma Metni

• Veri Sahibi Basvuru Formu

• Internet Sitesi Müsteri Aydinlatma Metni

• Internet Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikasi

Gürbaşlar Otomotiv Aralık 2019

 

Devamını Göster Daha Az Göster

KVKK METNİ

VERİ SAHİBİ BAŞVURU FORMU
Veri Sahibi Başvuru Formu

VERİ SAHİBİ BAŞVURU FORMU

GRUP ŞİRKETLERİMİZ

1976 Yılında başlayan ve günümüze dek büyüyerek gelen, bugün içeriğinde 700 kişi ye istihdam sağlayan şirketler grubumuz Türkiye ekonomisine ve sanayisine değer katmaktadır.

Yaklaşık 45 yıl önce çıkmış olduğumuz ticari yolculuğumuzda, çalışanlarımız, müşterilerimiz, meslektaşlarımız ve tedarikçilerimiz ile hep yanyana yürüdük.

Bu gün gelinen noktada hepsine müteşekkiriz.

GRUP ŞİRKETLERİMİZ

GÜRBAŞLAR GRUP

Gürbaşlar Grup ticaret hayatına 1978 yılında başlamış, 1980 yılında otomotiv alanındaki faaliyetler ile Grubun temelleri atılmıştır. Bugün otomotiv, gayrimenkul geliştirme, tekstil, sigortacılık ve hayvancılık alanlarında 6 şirketle faaliyetlerini sürdüren Grubun, farklı sektörlerde iştirakleri de bulunmaktadır.

Gürbaşlar Otomotiv / 2024